شماره ۱۸۴ هفته نامه اعتبار

5 سال پیش

 

 

سرمقاله

مهدی میرحیدری

مدیرعامل و سردبیر

چهارشنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۸ | شماره ۱۸۴

( ۸ صفحه ) برای دانلود نسخه کامل

این شماره هفته نامه با فرمت از طریق

لینک زیر اقدام کنید.

انهدام پهپاد نشان از اقتدار

 

 انهدام پهپاد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مظهر قدرت ، اقتدار ، اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران

و اما نزدیک به یک هفته است ، رسانه های جهان به سرنگونی پهپاد غول پیکر امریکایی بر فراز خلیج فارس ( هرمزگان ) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته که بازتاب گسترده جهانی آن نشان از عزت و غرور ملی ایران اسلامی است ، جمهوری اسلامی ایران برای همسایگان آرامش ، ولی برای امریکا و نوکرانش ذلت و ترس و دلهره ایجاد کرده است. دفاع از حریم ایران و انهدام پهپاد  رادار گریزجاسوسی امریکا برفراز خلیج فارس در منطقه هرمزگان توسط  سامانه پیشرفته ایرانی موسوم به سوم خرداد و نمایش لاشه پهپاد جاسوسی یک واقعیت را به جهان ابلاغ می کنند ، مرزهای کشور ما خط قرمز و هرگونه تجاوز با پاسخی دندان شکن مواجه خواهد شد .

البته قابل پیش بینی است ،  با توجه به قدرت منطقه ای ایران و نیـــروهای مرید و وفادارش ، موکدا” اینکه  آمریکا در صورت حمله به منجلابی فـــرو می رود که خلاصی از آن نابــــودی است . یادآوری دستگیری یازده ملوان آمریکایی را فراموش نخواهند کرد و در ایــن موقعیت چنین جرأت هایـی از آمریکا وجود نخواهد داشت .

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکا و افشا ساختن جنایت این دولت از سوی ایران ، و شناخت صحیح مردم جهــــان از آمریکا کمک نمـــوده و سازش ناپذیـــری ایران اسلامی سبب عذاب پایدار برای آمریکا شده است .

گفتــــار ساده و در عین حال کوبنده رهبر فقیـــد ایران حضرت امام خمینی ( ره) هنــوز در گوشها طنیـــن انداز است که در پاسخ اربده کشیهــای آمریکا فرمودند : « آمریکا هیچ غلتی نمی تواند بکند »

خط مشی انقلاب اسلامی ایران مبارزه با هـــر گونه ستمگری و زورگویی است و ملت آزاد ایران در برابر تهــــاجم نظـــام آمریکا و یـــا هــــر کشوری که خواهــــان استقلال و آزادی خویش است نمی تواند بی تفاوت باشد .

بدیهی است این تهاجمات مقطعی و زورگویی های دائمی در برابر اراده ملت ها نمی تواند پایدار باشد همچنانکه در لبنان ، عرق ، سوریه  دیدیم که تجلی اراده ملت آمریکای مغــرور را چگونه وادار به عقب نشینی و فرار نمود و امروزه مردم جهان به این واقعیت واقفند که هر نیـــروی جهنمی در برابری اراده ملتها پـــوچ و قابل اضمحلال  و نشانه هایی از اراده مقاومت عظیم مردمی است .

در ایران اسلامـــی مبارزه با آمریکا یک اصل است ، حضرت آیت اله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین در این باره فرمودند : «  در ایران هر کسی که به انقلاب اسلامی اعتقاد دارد به مبارزه همیشگی با آمریکا هم اعتقاد دارد »

بر ایـــن اساس ملتهای جهـــان بـــه ویژه مردم انقلابی مــــا باید هوشیار باشند و بـــا انسجام و اتحاد به مبارزه در مقابل هر گونه زورگویی ایستادگی کرده و در برابر قلدری ابـرقدرتها ( آمریکا ) از آزادی و استقلال و تمامیت ارضی مملکت خــویش دفـــاع کرده و زمینـــه ای فراهم سازد تا ابرقدرتها ( آمریکا ) این واقعیت را درک کنند که مقاومت پیروز است .والسلام

 

 

 

0
نویسنده مطلب ادمین