شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان مصداق تداوم راه شهدا است

4 ماه پیش

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهادت ۲ امدادگر این جمعیت در حادثه تروریستی کرمان مصداق و نمونه عینی تداوم راه شهدا است.

به گزارش اعتبار پرس به نقل از  ایرنا ، یعقوب سلیمانی روز شنبه در آیین «نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل شهرستان خمین، افزود: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر جایگاه ارزنده‌ای دارند.

وی، هدف از برگزاری هفته‌ها و مناسبت‌های فرهنگی را ترویج آن فرهنگ‌های مختلف بیان کرد و افزود: در هفته فرهنگی خمین باید اندیشه امام خمینی(ره) تحقق پیدا کند.

وی اظهار کرد: دشمن از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای خاموش کردن اندیشه امام(ره) استفاده کرد چرا که ترویج تفکر و اندیشه امام راحل موجب ایستادگی در مقابل دشمنان می‌شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد:
باید در راستای تداوم اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرد و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند انسان دوستی هستیم.

یوسفی گفت: در جنگ غزه هلال احمر نخستین سازمانی بود که برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شد.

هلال احمر راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات را مورد توجه قرار دهد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین، رعایت اصل بی‌طرفی را مهمترین وظیفه جمعیت هلال احمر در انتخابات پیش رو بیان کرد و گفت: مجموعه هلال احمر راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری درباره انتخابات را مورد توجه قرار دهد.

بهنام نظری افزود: امید است در انتخابات اسفندماه مردم ایران برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال بیراهه بردن انقلاب اسلامی است و نمونه آشکار آن اغتشاشات پارسال است و همه باید در ماقبل توطئه‌های مختلف دشمنان هوشیار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: دشمن امسال بر انتخابات ایران تمرکز کرده است و به دنبال فرمایشی نشان دادن مشارکت اجتماعی است.

نظری با ابراز تأثر عمیق از حرکت ددمنشانه در کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان، افزود: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی نشان داد که حرف جدیدی دارد، هرچند، انقلاب از اولین روزها به کام مستکبران خوش نیامد.
وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هرگونه ترور و جنایتی استفاده کردند و برای بیراهه بردن انقلاب اسلامی که با پشتوانه مردمی قله‌های افتخار را طی کرده، کوتاهی نکرده است.

نظری تاکید کرد: ماموریت‌های تعریف شده برای هلال احمر به روحیه بسیجی نیاز دارد و در ۲ سال اخیر این روحیه محقق شده است.

وی گفت: در چهلواره دوم انقلاب، آرمان‌های انقلاب در دل و جان مظلومان جهان بارقه ایمان و امید ایجاد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بیان کرد: نیروهای هلال احمر داوطلبانه، بی‌طرفانه و مستقل از هر تفکر و فکری جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند که نمونه آن شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این آیین گفت: در اولین هفته فرهنگی خمین ثابت شد که جمعیت هلال احمر همواره در حوادث و برنامه‌های فرهنگی حضور دارد.

علیرضا شهرجردی بیان کرد: طی یکسال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد ریال بودجه به جمعیت هلال احمر استان مرکزی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه، عملیات اجرایی بسیاری از طرح‌ها کلید خورده و برخی طرح‌ها تکمیل شده است، گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی اقدامات ملی را دارد و مانور ترکیبی آب سنگین اراک در سال آینده برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این استان سومین استان کشور در بحث دیجیتال‌سازی است.

شهرجردی اضافه کرد: استان مرکزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با حمایت‌های مسئولان کارهای بزرگی در این استان محقق شده است.

فرماندار خمین نیز در ادامه این آیین گفت: نقش و حضور جمعیت هلال احمر این شهرستان در ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در هفته فرهنگی خمین پررنگ است.

حمید کمانکش ادامه داد: سالن چند منظوره هلال احمر خمین نیازمند تامین زیرساخت‌ها، نیروی انسانی مورد نیاز و تقویت تجهیزات خانه‌های هلال است.

0
نویسنده مطلب ادمین